Nem tidsregistrering
            Styr På Tiden er nem og hurtig tidsregistrering
            
                Styr På Tiden er opbygget så det er simpelt og effektivt at bruge. Indtastningen foregår som i Excel, endda med samme
                tastetur-genveje, så det er lige til at gå til for enhver bruger.
                Selv om tidsregistreringen er nem og overskuelig, mangler der ikke avancerede funktioner som time-budget, flekstid, brugerroller,
                fakturerbare/ikke-fakturerbare timer, etc.
            
            
                Læs mere om produktet »
            
         
        Indtastning som i Excel
        
            Indtastningssiden til tidsregistrering er opbygget som et Excel-regneark. Dvs. man taster i felter med enten forhåndsdefinerede værdier, 
            fritekstfelter, timefelter eller afkrydsningsfelter. De fleste har brugt et regneark før, så nemmere bliver det ikke at komme igang.
        
        Tilpasning af indtastningsfelter og funktioner efter behov
        
            Virksomheden bestemmer nemt selv hvilke felter der skal tidsregistreres i og hvilke forhåndsdefinerede værdier m.m de indeholder. På den måde
            får virksomheden netop de data der ønskes, hverken mere eller mindre, fra medarbejdernes tidsregistrering.
            På samme måde bestemmer virksomheden selv hvilke funktioner i Styr På Tiden der ønskes brugt ifm. tidsregistrering. Ønsker man f.eks. at registrere
            flekstid, så vælges den funktion til. Medarbejdere der ikke skal registrere flekstid, bliver selvfølgelig ikke belemret med diverse 
            fleks-infomationer.
        
        Nemt, hurtig og overskueligt
        
            Virksomheden bestemmer selv hvilke data der indsamles og hvilke funktioner der er behov for, når medarbejderne tidsregistrerer. 
            Det at ubrugte funktioner ikke optager unødig plads, gør at Styr På Tiden holdes overskueligt
            for brugeren.
            Den Excel-lignende tidsregistrering gør det samtidigt nemt og hurtigt for medarbejderen at bruge systemet.
        
        Nemme, men knapt så gode tidsregistrerings-systemer
        
            Man møder ind imellem virksomheder, der tidsregistrerer på f.eks.
        
        
            - Hjemmelavede regne-ark
 
            - Gule post it-sedler
 
            - Notesblokke
 
            - Husker det hele i hovedet
 
            - Fingerspidsfornemmelser
 
            - Kalenderen
 
            - Whiteboard eller flipover
 
            - Bagsiden af kuverter
 
        
        
            Disse systemer er selvfølgelig meget nemme at bruge, men de har dog flere ulemper, f.eks. at man ikke har noget overblik.